011-35276666
khazartransfo@gmail.com

کانکتور باکس هدر IDC چهارده پین

قیمت واحد 1350تومان
تخفیف 1500تومان 150تومان



پین هدر یکی از قطعاتی است که برای اتصال بخش‌های مختلف مدارهای الکترونیکی کاربرد فراوانی دارد. به طور کلی، در یک طرف پین هدر تعدادی پین قرار دارد که می‌تواند به یک PCB لحیم شود یا به کابل متصل شود. این نوع اتصالات در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند و می‌توانند تعداد ردیف‌های متفاوتی از پایه‌ها را داشته باشند. تصویر زیر یک اتصال پین هدر مادگی را نشان می‌دهد که روی برد لحیم شده است.

پین هدرهای رایج معمولاً اتصال‌هایی در ردیف‌های تکی و دو تایی دارند که با فاصله 0٫1 اینچی (2٫54 میلی متری) است. این فاصله یک مقدار استاندارد سازگار با برد بورد است. پین‌هدرها در نسخه‌های اصطلاحاً نری و مادگی وجود دارند و در اتصال بردها و شیلدهای آردوینو به یکدیگر نیز به کار می‌روند. کاربران می‌توانند سیم‌های جامپر را به راحتی به بردبوردها متصل کنند. البته پین‌هدرهای دیگر با فاصله متفاوت غیرمعمول نیستند. به عنوان مثال، ماژول بی‌سیم XBee از نسخه 2 میلی‌متری همان اتصال استفاده می‌کند.

یک نوع متداول از پین‌هدرها، نسخه «پین ماشینی» است. در حالی که نسخه معمولی از ورق فلز پرس شده و تا خورده تشکیل شده است، اتصالات پین ماشینی با شکل‌دهی فلز به صورت دلخواه ساخته می‌شود. نتیجه این امر اتصال محکم‌تر با مَفصل بهتر و طول عمر بیشتر است که البته تا حدی گران‌تر است.


 
مشخصات فنی
نوع کانکتور یا سوکت باکس هدر IDC
قطر(mm) 2.54mm
جنس Male
تعداد پین 14
Mounting Type Through Hole (DIP)
زاویه اتصال رایت انگل Right Angle
تعداد ردیف 2
بازه ولتاژ ورودی Volt AC/DC 250
حداکثر جریان عبوری 3 آمپر
مقاومت الکتریکی عایق Megaohms Min 1000
کشور سازنده چین
Operation Temperture +85<<<<25-
Package بدون قفل رایت انگل IDC BOX HEADER
5/5 0 0 0
محصولات مرتبط
ارسال نظر

‌لطفاً با بیان دیدگاه و ثبت امتیاز خود برای این محصول، خریداران دیگر را در انتخاب بهتر یاری نمایید